сряда, 1 юни 2011 г.

Без компютърррррр..............

Привет, народе възродени!! Много ви се извинявам,че липсвах толкова дълго време! Но вината не е в мен! Сега ще ви разкажа какво се случи през изминалите дни. (но накраткоо)

18.05.2011г.- Днес имам рожден ден!!!!!! Ставам и решавам да си проверя facebook да не би някой да ми е писал. Ставам в 06:00, и се домъквам до компютъра с 300 зора, и накрая малко преди да ми зареди Windows, ми излиза надпис: press ctrl+alt+del to restart. И аз какво да направя рестартирам го и то пак същото и пак и пак и пак........Отидох малко тъжна на училище но добре че А си има iphone и ми услужи да видя кой ми е писал. Влязохме на първи час и по едно време на А и се позвъни. Тя си взе телефона и излезе. След около 2-3 минутки А и Б влязоха и започнаха да пеят HAPPY BIRTHDAY! Тогава видях,че носеха тортаааааааа!!!!!!!!!!Много се изненадах и бях много щастлива. Малко си прекъснаха песента обаче, защото изгасиха свещите, но в крайна сметка ги запалиха и успях да ги духнааа :DD После всички дружно ядохме тортааа........
19.05.2011г.-Празненство! Днес трябваше да стане "великото парти“. Е силно казано парти, защото когато отидохме пред киното се оказа, че сме само Аз, А, Б  и още един съученик.....Малко тъпоо амаааа...поне филма беше забавен. Както ви казах гледахме "Ергени за седмица"...............................................................................................................................................
.........И така доооо................................................28.05.2011г. (НЕЕ!! Това не беше продължителността на филма, а времето през което седях без компютър.) Оказа се, че ми имало нещо на хард диска и такаа просто ми купиха нов и стана работата. Лошото е, че всичко, което имах на него безследно изчезнааааа.
И така днес вече съм с нов Windows (Windows 7)  и съм много щастлива. Първо защото не трябва да чакам 3 часа докато компютъра се включи. Второ защото когато натисна да гледам някое клипче, то се отваря веднагаааа....А не трябва да чакам по 15 минути за да ми се отвори тъй като процеса при мен беше доста сложен, и смятам да ви го спестя.
Откакто имам компютър започнах пак да гледам филми: Първо гледах “Жена на заем“, след това “Звяр“ и сега гледах “Червената шапчица“ и всичките все интересни филми, човек направо да не повярва.

   
 Ще ме извинявате ама пак имам проблем със снимките и със писането затова ви оставям. Помнете:

По дрехите посрещат, по ума-изпращат!!
                                                                          xoxo turuduru

1 коментар:

  1. ОоО пуснали са Червената шапчица. Супер сега ще го изгледам. Толкова време го чаках, пък да не разбера че вече го има :D :D :D

    ОтговорИзтриване