неделя, 14 август 2011 г.

Нещо май се позабравихме?!?

Здравейте отново, след дъъъъъългата почивка! :D Доста се позабавих, но вината не е в мен! :D Ами да виновни са А и майка ми! Всъщност им благодаря, защото изкарах едно великолепно лято. И така веднага след завършването, с А заминахме на море. Бяхме в Созопол. Въпреки лошите метеорологични условия, изкарахме супер весело и се запознахме с много нови хора. След това с майка ми заминахме за Равда, тъй като нея я изпратиха по работа, там. После тя пак беше на работа и заедно с колегите й, бяхме във Велико Търново. Та такааа...мислех си, че това лято ще бъде скучно и безинтересно, но не беше. Беше едно от най-хубавите ми лета. Не си спомням от кога не съм ходила на толкова много места в рамките на има няма 2 месеца. Та БЛАГОДАРЯ!!
И така понеже трябва още нещо да ви напиша, ще ви споделя кой филми гледах. Тъй като не си ги спомням всичките ще ви спомена само някои:  Jumping the broom, Rango, Monte Carlo, Bad teacher. Всичките бяха готини и весели, но най ми хареса Монте Карло.

Е гледах и други, но те не са от тази година и за това не ви ги споменавам.
А и да ви се похваля, от септември или от октомври, и аз не знам точно, започвам работа. Ами така де, никога не е излишен някой лев! 
Айде бай от мене и помнете:
Който не работи, не трябва да яде!
                                                                                                     xoxo turuduru

Няма коментари:

Публикуване на коментар