неделя, 28 август 2011 г.

Диета?!?

Привет, привет! Първо започвам с това, че мразя диетите! Мразя ги, защото не мога да ги спазвам. Гладуваш, гладуваш, гладуваш и после решиш да хапнеш нещо и веднага ти се лепва. Или пък са някви мнооооооооооооооооооооого скъпи. Единствената диета, която съм успяла да спазвам до сега е Лунната. Но я забравям понякога. :D Та такаа.. онзи ден, баба ми чете в един вестник за някаква диета, не точно диета ами нещо като прочистване на организма. Изглеждаше доста лесна и реших да я спазвам. Пък  и резултата не закъсня. Тя се прави 5 или 10 дни, като се изпълнява следното нещо:
ден 1 и ден 2/ ден 4 и ден 5
от 08:00 до 12:00- се ядат в неограничено количество: плодовете-ябълка, круша, лимон, портокал, киви, ананас, грозде
от 12:00 до 20:00- се ядат в неограничено количество: зеленчуците-морков, краставица, зеле, магданоз, цвекло, целина

ден 3
той е по различен.
09:00-1 чаша вода
10:00-фреш от плодове
11:00-1 чаша вода
12:00-1 чаша сок от зеленчук
13:00-1 чаша вода
14:00-1 чаша зеленчуков бульон
15:00-1 чаша вода
16:00-1 чаша сок от зеленчук
17:00-1 чаша вода
18:00-2 чаши зеленчуков бульон
19:00-1 чаша вода
20:00-билков чай
21:00-1 чаша вода

Реших да я съчетая и с деня на пълнолуние, който е част от лунната диета, където в този ден не се яде нищо, а се пият течности, и на мен това ми се падна ден 3.
Доволна съм тъй като отслабнах с 4 килограма и засега не съм ги качила обратно, въреки че доста се похапвам. :D
 И реших да го споделя с вас, защото не се сетих какво друго да ви напиша. А ето ви и поговорката:
Гладна мечка, хоро не играе!
чао от мен
                                                                             xoxo turuduru

4 коментара:

  1. :)
    Ако си решила наистина да отслабнеш, то тогава трябва да си засилиш метаболизма. В интернет има доста информация как става това.
    Аз преди година започнах диета- без въглехидрати, не е скъпа но трябва да внимаваш какво ядеш, след това работих по засилване на метаболизма. Година по-късно съм отслабнала с 17 килограма...... разбира се за последните килограми включих и глад, но аз просто исках да стана 50.... знаеш височка съм...

    Та така ако искаш да отслабнеш не се доверявай на измислиците по вестниците, които в повечето случай се пишат от пълнички хора. Седни един ден потърси си информация в интернет, има доста сайтове за фитнес там е истината за диетите.
    Хайде успех!

    ОтговорИзтриване
  2. По принцип не съм от тези хора, които умеят да спазват диети, защото постоянно ми се похапва. Но това ми се стори доста лесно, а и даде резултат. Като цяло мисля, че мога да сваля още няколко килограма, но със сигурност ще бъде със спорт, а не със диети. :D Иначе, мерси. Ако можеш обаче да ми споделиш каква диета си направила за да отслабнеш, ще съм ти много благодарна, защото смятам, че ако отслабна още малко ще се чувствам много по-добре. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Хубаво е че си решила да отслабнеш за да се чувстваш ти добре, аз го направих по същата причина.
    Ами Първо ограничих въглехидратите до изключително малко.
    Ето тук пише в кое има по-малко въглехидрати. - http://otslabvane.us/%D0%BA%D0%BE%D0%B8-%D1%85%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8-%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B0%D1%82-%D0%B2%D1%8A%D0%B3%D0%BB%D0%B5%D1%85%D0%B8%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8/
    Ядеш ги тези неща, но по малко. Като свалих след това започнах да си оправям метаболизма. Пак същите неща но по още по-малко и по-често. През 1,30 час или 2 часа хапваш по малко.
    После когато свалих основното и трябваше да стигна определените от мен килограми - 51 на височина 1,77см. Започнах глад, като основното което ядях бяха пресни зеленчуци. Но вече си бях засилила метаболизма и дори да хапнех примерно малко мусака или сандвич от КФС , бързо го усвояваше организма ми.
    Като стигнах 51 килограма започнах да си хапвам от всичко, но по малко. В момента съм така. Хапвам по 1 шоколад или 2 на ден. Хапвам по един сандвич на обяд и не вечерям. Общо взето ограничавам се, но само аз знам през какво съм минала за една година.

    През цялото време пия сок от току що изцедени лимони, и към всичко което хапвам прибавям 1 лъжичка ленено семе.

    При всеки организъм е различно, но аз така успях.
    Сега вече тичам три пъти в седмицата по 15тина минути. Преди въртях на колелото вкъщи. Знаеш професията ми е такава че доста се движа, не ходя много пеша но по време на фотосесиите доста клякам , лягам, ставам, огъвам се и т.н. :D
    Ако нещо не ти е ясно пиши във фейсбук, че тука трудно се проверява за отговори ;)

    ОтговорИзтриване
  4. обърках линка, ето това исках да ти покажа
    http://www.eadvise.info/?art_id=117&id=40&page=show_art

    ОтговорИзтриване