сряда, 11 май 2011 г.

Днес ще се срещнемм............................. следд ПЕЕЕТ (5) днииии....

Здравейте скъпи ми читателчета!! Съжелявам, че ме нямаше тооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооолкова много време. Бях прекалено заета. ;) Да бе споко,повярвахте ми! Просто като съм във ваканцийка и забравям за всичко и се радвам на свободата. И понеже ме нямаше мноооооооггооооо време (както вече ви споменах) ще ви разкажа какво правих през тези дни.
06.05.2011г.(петък) - Гергьовден! Първи ден свобода! freeeedoooomm!! Какво правих, освен че ядох, пих и се веселих?!?!? Ааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа...бях на рожден ден! Прекарахме си много виеселко (ама туй щото бяхме 5 човека, а имаше храна за 25 :D ама нали смие си прасиенца хихихиххохохохехеххехахаха).
07.05.2011г.(събота) - Втори ден свободаааааа!! Направих се една разходчица до Южния парк и фотографирах неколцина жаби и патки с патенца (естествено няма как да не спомена и хилядите боклуци намираще се в близост).
08.05.2011г.(неделя) - Трети ден свобода! Вече помирисвам наближаващият понеделник и моето така скъпо и драго училище-мъчилище.Този ден си направих една обиколка из JUMBO. И естествено си понапазарувах разни боклученцааа. Вечерта, обаче, ми присветна, ей така от нищото, че имам домашноооооооооооооооооооооо......И естествено трябваше да седна да го напиша, за да има от къде да преписват мойте невероятно милички съученици.
09.05.2011г.(понеделник) - Първи учебен ден, след хубавите почивни дни. А-замина и аз няма какво да правя самичкааааа. ;( Но за моя радост поне имаше с кой да си говоря, тъй като Б, беше с мен през целия ден. След даскало се прибрах и после незнам какво съм правила(сигурно пак съм седнала да похапна нещо).
10.05.2011г.(вторник) - Най-забавният ден! Цял ден нищо не правихмеее! Кага беше свободен, кога навиехме някоя госпожа да си говорим и такааааа до края. След като се прибрах най-накрая седнах и разгледах мнооооогоооо подробно идеите ми за рожден ден, и най-накрая се спрях на вариантченце(първоначалното, естественооо). После разпратих съобщения във фачебука, и седнах да си почина(тъй като много работа свърших, а не трябва да се преуморявам в никакъв случайййй). И изведнъж, ей така от нибието ми падна гениалната идея да правя лунна диета. Въййййй. Е да ама за моята ящна персона това са много усилия (поради факта, че съм като прахосмукачка., видя ли храна и всмуккккккккккк.....изяждам я).
11.05.2011г.(сряда)(днес) - Сутринта не закусих! В училище нищо не ядох (а цял ден гледах милите ми другарченца да нагъват какво ли не)! Прибрах се и видях солеткииииии...иии викамм "ооо екстра"......просегнах се към тях......................................но спрях! ДА! Аз устоях на изкушениетооооооооооооооо! Сега си направих сокче от лимончита и портокалчита, и си направих чай. Запасила съм се и с една бутилка вода. И понеже като не ям нямам какво да правя, и се сетих че не съм ви писала. И седнах. И сега ви пиша. И си пийвам от чайчето. И ви търся днешната доза мозък, някъде из дълбините на бай ви Гугъл-Гуги Гу Гугълов Гугълович Гуглелов Гуганов Гугов, накратко-Google :D . Ето я:
Денят се познава от сутринта.
Айде сега бай. Аз ще ходя да поиграя конкуизтадор, или по-точно да понатрупам малко черепчета. Баааайййй!
                                                                                                xoxo turuduru

Няма коментари:

Публикуване на коментар