понеделник, 2 май 2011 г.

Моята първа публикация мухахаха

Здравейте скъпи хорица! Приятно ми е, аз съм turudru! :D Не разкривам името си, от съображения за сигурност. :D хаххахахаха Между другото ника ми е измислен от най-добрата ми приятелка, поздрави за което. Той всъщност не е измислен за мен, тя просто си повтаряше тва нещо по цял ден и аз просто реших да използвам. Такамм...понеже малко тъпо така да викам на всички той и тя ще им давам имена. Значи най-добрата ми приятелка ще се казваааааааааааа...аа де. Само да го измисляя...хммммм...стойте да я питам....АБЕ ТЯ СА ТУКА НЕКВИ МНОГО СТРАННИ СИСТЕМИ МИ ИЗМИСЛЯ И ПОСЛЕ ОБЯСНЯВА,ЧЕ МОЙТЕ БИЛИ СЛОЖНИ...абе аз що пиша с големи буквичкииииии....ааааа???...и пак не измислих как да я кръстя.......доооооооообре айде в нейна чест ще я кръся А....еее най-накрая постигнахме консенсус (брехххх...кви сложни думи използвам.......). И понеже само с нея съм ви запознала няма да ви тормозя с други съкращения. ххахааахахах поне за сега.....И сега какво да ви напиша..... да ви разкажа малко за мен.....доооооооооооооооообре щом искате :D И такаммм...започваммм....това ми е 4тият блог и се надявам поне него някой да следи щото много тъпо така да си пиша то много безсмислено тъйй.....ама ми е 4ти не щото съм много готина ми щото вечно си забравям я ника, я паролата. Еми все пак съм заета с много други важни работи като УЧЕНЕ, напримерр :D... ама не си мислете, че се строшвам от учене, щото на мене информацията ми идва директно от космосаааа...амиии да звездите ми го говорят. Сички ме питат от къде ги знам тия работи, ами незнаммм..по цял ден си кисна in the social network и после отивам на контролнооо и бам 6. хахаххахаххахахаххахахаах I'm so smart I'm gonna die (това е реплика от едина много яка анимацийкаа...която си я префасонирах..въпросната реплика звучи по следния начин: "It's so fluffy I'm gonna die!" и е от филма "Despicable me" както вече сигурно се досещате). Та сегааааа...незнам какво да ви кажаааа...говаря си с А по скупето и както ми течеше гладко мисълта и тя сега ме прекъсна.....пуфф и сега какво да ви кажа драги читателчетааааа.........мииииииииии низнаааааааааммммммммммммммм............................. Реших след всяка публикацийка да ви пиша някоя поговоркааа...еми така де мако интелигентност трябва да се вкара в иначе така безсмисленият ми блог.... хихихи. Днешната ви мъдрост е:
МЪРЗЕЛИВИЯТ два пъти работи, скъперникът два пъти плаща.
По какъв случай ви го написах и аз незнамм..просто тази най-много ми се хареса от интиърниета. Еми айди бай ви! Като се сетя какво да ви кажа ще ви пиша пак..... буе буе и както се подписват в един сериал XOXO turuduru  пак малко от филм малко от менее...аме кво да ви кажа да живее човека измислил copy-paste хахха айдее със здраве.
п.с. не че не мога да пиша или да говоря правилно просто го правя за по-забавно :D
                                                                                                 XOXO turuduru 

Няма коментари:

Публикуване на коментар