четвъртък, 5 май 2011 г.

"Искрено и скучно" за досадниците

Привет отновоооо!!!!! Не почвам ли да ви досаждам, ааа?!?!??! Какво ще кажете? Мнооо ясно, че сте съгласниии!! Ах виееееее, знам аззззззззззз, как ще се възпротивите на кака ви turuduru! ХА ХАА!!! Хеййй, ЛЪЖИЧКИИИИ!!!! (е НЕЕЕ! Този път не познахтееееееееее!! Това не е от никой филм. МНЕ. Не е и от сериал!! МНЕ. Това е цитат на А!!)
Охх седя и си говорим пак отново с А по скупето и двете умираме от скука и за туй реших да ви напиша още една малка простотийка, не че имам кой знае какво да ви кажааа. Само ако някой ми даде идея за разговор веднага ви я развивам. Ето А ми даде тема. Досадните хора!
Такамм...няма човек, който да не познава някой досаден!!! Няма значение дали ще е от училището ви, от работата ви или просто ей така някой непознат. Идва и почва да ви плямпа нещо, до дърдори а вие вътрешно си крещите "Разкарай сеееееее!!!!". Е да ама за съжаление има много такива индивидчета, които ви тормозят по какъвто и да е било начин. Дали със думи, дали със действия. Имам например един съученик. Да го кръстим ИДИОТА! Та ИДИОТА, е ужасяващо дразнещо и досадно съществоооооооооооооооо!! Просто не можете да си предстявите за какво става въпрос! Аз си излизам в коридора с А, и нещо си говорим, а ИДИОТА  с цялото си нахалство идва и първо почва да ни слуша, което е адски тъпо щото аз примерно имам някви работи дето не искам да си споделям с него. После като млъкнем той почва да си дава мнението без да сме му го искали, или почва да ми плямпа за CS, WOW  и секви такива други простотии! ДРРР полудявам! Мене кво ме грее неговата игра или тва кво му казали или как се кефил и как се напил като изпие една чаша водка. Оууууууу ужас и безумие. Има едни такива хора който ти изпиват кръвчицата до последната капка и продължавата бе, продължават. Ужасяващи същества!
Но дайте за нещо смешно да си плямпаме. Ей сетих се сега ще ви споделя нещо смешно, което каза един мой съученик, който е от тия хазартните типове, за които ве разправях оня ден: "Дал Бог, да не дава Господ!". Е ако някой ми обесни какъв смисъл вижда ин туй чудо?!?!?!?! Кво друго да ви споделяяя?!??!?!?!?!?? Охххх низнам и яз вечиииии, усвиен да пуочна да съ луйгавя, аз одър опъртунити ни виждам! Охх ама така ще ви трябва много време да го разберете!!!! Бзззз и сего ко да правим?!?!?! Плййййззз гиве ми ън айдиа фор конверсейшън! Кой разбрал, разбрал! Айде аз, ще ходя да си гледам "СТАНИ ТЪП" ("Стани богат"), вий тука си мислете за мен и за моята невероятна особаааааа! Хайде няма да ви тормозя повече за днес! Бъдете щастливи! И помнете:
На доброто с добро, а на лошото с още по добро!!
                                                                                                               xoxo turuduru

Няма коментари:

Публикуване на коментар