вторник, 3 май 2011 г.

Поздрави за А

Буон джиорно, драги читателчета. То всъщност не че има някой тука. хахаххаха Първо трябва да се похваля и да предам специалните си благодарности на 7мимата, който са разгледали моят профил през изминала нощ. Чувствам се много горда от този факт и затова нямаше как да не го споделя с вас. Такамммм...и сега започваме с простотийте. Цял ден в даскало си драскам какво да ви напиша..и сега само дано да си намеря листчето из чантатаааааааааааа(и понеже в нея цари ред, ще трябва да почакате малко повечкооо).............................................................................................................................А най-сетне!!! такаммм значи тука пишее.... троши глави...сегааааа туй пък какво значи?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Ааааааа да! Сетих се! Значи А иска да строши на всички главите, ама не се плашункайте (Ставрев- "Стъклен дом") тя няма нищо против вас, а против безумните глупави гадинки от нашия клас дето по цял срок не се вясват на даскало, после идват на контролно и бам изкарват повече от нея която се е трудила, мъчила, УЧИЛА и т.н. и т.н. и т.н. (тъй като тези хорица си падат всичките хазартни типове и си играят на тотоо и тва си е..)Добреммм....тва ви го казах....сега пише: госпожа....крави....снайперисти?!?!!?!?!!?!!!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!!?!?!?? Ква госпожа, кви крави, кви снайперисти, кви пет лева, ква полиция?!??!?!................................ Аааааааа сиетих съ! Начииииии... госпожата ми по буонджиорно, която аз много уважавам, днес ни разказваше, че покрай Великден някви крави, за да не ги убият са избягалиии  и са се скрили.....и знаете ли кое беше най-якото, че понеже не са могли да ги намерят са викнали СНАЙПЕРИСТИ да ги обстрелят от хеликоптер!!!! (и представете си това са го давали по новините! И естествено аз пак съм пропуснала най-забавното, but of course!!!).....................................иииииииииииииииии друго кво пише на този лист....некви простотий за Наполен, някви 100 дни, абе туй не ме грее тва вече го минахмеее...... Та такааааа.....пак изпаднах в затруднение тъй като незнам какво да ви напиша...................................Аааа сетих се, време е за днешната ви доза мозък:
Който се учи, той ще сполучии!!
Това го написах в чест на А и за да й кажа, че има справедливост на този свят!!!!!!!! И да не се отчайва... или както се казва един филм "NEVER BACK DOWN"! So don't worry, be happy! Не съм много сигурна, но в един филм Скалата май казваше: "Never lose hope!". Ама може и да не е бил той, а някой друг от великите умове на Холивуд.
Ама да знайети за некой фразички леко се подкрепям с тъй. нар. ГУГЪЛ ТРАНСЛЕИТ, щото както всички много добре знаем: Чичко Гугъл, знае всичко! (ама сигурно когато е казано това преводачката на бай ви гугъл я е немалооо......щото на нея АЗ мога да дам повече мозък, отколкото тя на мене.....). Еми тва е скъпи хорица за сега от мен, айде със здраве! PEACE \/
                                                                                                           xoxo turuduru

2 коментара:

  1. Хайде аз първа ще те СлИдЯ ;) Че тия 7мима дето са ти гледАли профила нещо мЪ прИтИсняват!!! ;)

    ОтговорИзтриване
  2. хаха...супер един последователллл!Мерси много,надявам се да се забавляваш, четейки публикациите ми. (простотийките ми :D )

    ОтговорИзтриване