понеделник, 16 май 2011 г.

АЛА БАЛА ПОРТОКАЛА, ФИЛМОВА ЗАБАВА

Добър ден, скъпи читатели! Аз съм turuduru, а вие четете turuduru's blog, блогът, в който няма да намерите нищо смислено, или важно за вас, вашият живот и развитие или нещо интересно, което можете да си направите. Тук пиша само някакви безсмислени щуротий, които ги смятам за забавни или нещо от сорта, надявайки се да има някой в този голяяяяяяяяям свят, на който да му е забавно и да е съпричастен с проблемите ми. :D Вече незнам какво да ви напиша........... дотук бях с идеите.  А освен да ви направя една безплатна реклама. Гледайте новото филмче (което вече не е много ново) - "РИО". Вече го има в любия наш сайт за филми, музика и игри (няма да го споменавам кой, всички го знаете, а и няма нужда от повече реклама,все пак никой не ми плаща за това, но като се замися ТРЯБВА. Амииии даааааа! Доста кинти ще изкарам. И най-накрая ще спея да се сдобия с така бленуванияяя ЛАПТОППППП!!! Но, както и да е,разсеях се! ) Та това, е едно много весело филмче. Любимата ми част со едни мармозетки, който крадът от туристите, я часовни, я някой пръстен. И особено много ми харесва, когато глявната маймуна танцува с часовника, като колан, и пръстените като гривни. Хахахахха, много е якааа. Ооо или пък когато кучето се разхожда с шапка от плодове, отивайки към карнавала. Абе като цяло има много забавни моменти, и си струва да се изгледа поне един път.

Иначе съм решила във вторник да ходя да гледам "Бързи и яростни 5: Удар в Рио". Очаквам много от този филм и дано да не си остана само с очакваниятаа, защото ще е много гадно. Но честно казано ми съмнява, защото всички ми казват, че бил много готин. Абе незнам ще видим. Дано поне да е хубав колкото и предишните части.

Какво друго да ви споделяяя???? Ааа да! Да ви се похваля. В сряда имам рожден денннн! Иейййййййй!! Изгарям от нетърпениеееее!! Ккаво другоооо??? Ааа да! Имам 11 дена ваканция до края на месеца (т.е. ще уча още 4 дена, ама после целия юни месец ПЛЪТНОО!!). Само дано от министерството не им щукне да отучваме щотооооо...мноо гадно тъй! А и напоследък все гениални идеи им идват.
И ето една китйска мъдрост за днес:
Истината е не да ходиш по водата или да летиш по въздуха, а да стъпваш здраво на земята.
И така драги читателчета, натиснете газта и отидете на екзкурзия до Рио, защото всички филми и актьри, тази година са там. Айде със здраве!
                                                                                                            xoxo turuduru

3 коментара:

  1. Хахах здрасти Ту ;)
    Любим ми е момента с танца на мармозетката връщах го сто пъти за да го гледам отново и отново!
    За Бързи и Яростни трябва да се гледа на кино иначе не е достатъчно ефектен. Обаче и трябва да си с компания за да се смеете. Аз го гледах с приятеля ми и добре че беше той за да ръсим глупости иначе филма най-вероятно щеше да ни се строи скучен!
    Айде и внимавай с купона по случай РД , да не прекалиш ей!

    ОтговорИзтриване
  2. И двата "Бразилски" филма са много добри.

    ОтговорИзтриване
  3. Софи К. ще ходя да го гледам с майка ми, тъй като всичките ми приятели са го гледали вече. Ами дано да ни хареса. Иначе и на мен часта с танца на мармозетките ми е любима и подобно на теб я върнах около 100 пъти. И обещавам ща внимавам на рожденния ден! :))

    Забава, за РИО съм сигурна че е хубав, а за БЪРЗИ И ЯРОСТНИ ще ви кажа утре дали ми е харесал. :))

    ОтговорИзтриване