четвъртък, 5 май 2011 г.

скобаааааааа

Оля мией амичи (нещо средно между испанското "hola" означаващо "здрасти" и италианското "miei amici", означаващо "мой приятели"(брех какъв съм полиглот(и за пореден път се учудвам какви интересни думички употребявам!)))!!! Та както и да е, разсеях се! Сега по същество. Много ви се извинявам да всички читателчета (които вече сте двама (party)(а дано скоро да станете повечко)), че поради обстоятелства независещи от моята невероятна, изумителна, превъзходнааааааа........особа, вчера на 04.05.2011г. не можах да споделя моите велики мисли, моите сърцераздирателни проблеми, моите виждания за google и неговия преводач, моите размисли върху живота, моите цитати от филми и сериали, и прочие, и прочие.
И отново отварям една скобичка (сефте за днеска): ((Такамммм....правя една малка поправка, горе писах, че читателите ми са двама, е да ама НЕ!!!!!) Правя тази поправка, защото съм сигурна, че има още много от вас, който четат вери вери интересната информейшън, която аз пиша и споделям. И на всички вас, лейдииисс енд джентълменссссс, искам официално да ви се похваля, че освен А, моят гениален, изумителен, невероятен, изпълнен с дълбоки размисли (и страсти :D) блог, вече си има още един последоватеееееееееллллллллллллллллллллллл!!!!!!!!!! Let's get party!!!!! ЛУЛЛЛ,  I like to move it move it, I like to move it move it, I like to move it move it, Ya like to MOOOVEEE ITTTTTT!!!!! (филма "Мадагаскар"(правя уточнение за по-бавно загряващите)) Ама всъщност, черно на бяло си имам само един последовател, тъй като от съображения за сигурност А не следи моятт велик (както казах не веднъж днес) блог. (ама не се плашункайте(хааа....вече се сещате откъде е това)тя просто не си е направила все още блог та затова така)). Затварям скобатаааа!! Пу изпотих се! Дано да разберете нещо. :D :D
И сега още малко мъдрост от мен:
Life tomorrow, live today!! (поздрав за разбиращите английски, и за всички полиглоти като мен 8-) , а за останалите ето и превод: ЖИВОТА УТРЕ, ГО ЖИВЕЙ ДНЕС!)
Всъщност не е толкова трудно за разбиране, колкото го направиха А и Б(друга моя приятелка), като ги попитах дали точно така се пише (понеже те двете разбират по английски много повече от мен) . И понеже днеска нищо смислено не написах, а и сложих толкова много скоби, че вие тотално се объркахте СПИРАМ ДА ВИ ПИШАААА!! Хайде със здраве, драги ми виртуални приятелчета!
                                                                                                xoxo turuduru

Няма коментари:

Публикуване на коментар